Elifyor Uygulama sürekli error veriyor . Bir şeyler yüklenmiyor . Bir postta Yorum okurken sürekli hata veriyor . Rahat rahat bakamıyorum ya sizde de oluyor mu . Uygulamayla mı alakalı acaba ya internette de sorun yok ???
Rengin Elifyor Benxe de aynı. Ya reklam çıkıyor ya da errorrr. Bu anlamda uygulama can sıkmaya başladı kendi açımdan
Laden Elifyor merhaba annemiz, oops hatası yoğunluktan kaynaklanmaktadır. Üst üste sayfayı yenilediğinizde düzelmektedir❤️
Elifyor Rengin aynen ya bende aşırı sıkıldım . Reklam da sesi açık bir şekilde çıkıyor hemde . Hani sesi kapanmıştı bir ara şimdi noldu yani
Elifyor Laden evet bende öyle yapıyorum ama sıkıcı oluyor bir süre sonra malesef 😔 bir de reklamlar sessizdi bir ara ama geçen gün bir reklam sesli bir şekilde bir anda karşıma çıktı bu konu hakkında bir bilginiz var mı acaba 🙏
Laden alchn aslında ekranı aşağı kaydırarak yenilediğinizde düzelmesi gerekiyor. Birkaç kez üst üste yapmalısınız ama❤️
Laden Elifyor megafon simgesi oluyor altında. Oradan sesi kapatmanız gerekiyor. Yada medya sesini kısmalısınız annemiz❤️
Elifyor Laden tabiki öyle de hani sesin açık olduğunun farkında olmayabiliyorum öyle olunca bir anda reklam çıkınca hemen sesi kapatmaya çalışıyorum ama duyulan duyuluyor kapana kadar malesef . Bir ara telefonun sesi açık olsa da reklam sessiz oluyordu
alchn Laden gerçekten yapıyorum ama hata üstün hata veriyor sonra çıkış yapıp tekrar giriyorum yani bazende girmiyorum çok fazla artmaya başladı bu sorun maalesef
Laden alchn dediğim gibi gece tam annelerimizin forum keyfi yaptığı zamanlar bu saatler. Çok yoğunluk olduğunda malesef anlık hata veriyor❤️