mom54546 benim kızım da 13aylik bişey yemiyor artık bıktım tükürme huyu var veriyorum yemeyince zorluyorum iki kaşık yesin diye oda tükürüyor ek gıda ya geçince öyle guzel di ki ne versem yerdi kahvaltı da yumurta peynir zeytin pekmez yerdi şimdi ağzına vurmuyor ve benim ilk kızım da aynıydı 6 yaşında halen daha mirin kirin yer iki lokma yer şiştim diyor anlayacağınız bende iki tane yemeyen çocuk var yiyin bir çocuk görünce de iyice sinirlerim bozuluyor