Bence kişiden kişiye değişir. Mesala ben ilki normal doğum yaptım ve çok zorlandım sonrasında. Alt dikişlerim çok acıyordu uzun süre tuvaletimi falan yapamadım. Vajinamı öyle görmek psikolojimi çok etkiledi. 2.ciyi sezaryen yaptım çarşamba ameliyat oldum cuma günü tek başıma nüfus müdürlüğüne gidip kızımın kimliğini çıkardım o kadar iyiydim yani 🤣 Ama sana tavsiyem sezaryen olman. Sezaryendan sonra vajinal doğum riskli.