Hanımlar merhaba bebeğim 5 ay 2 günlük koltuk altından tutup ayaklarını yere koyunca ya parmak ucuyla basıyor ya da kurbağa gibi bacaklarını kıvırıp basmak istemiyor çevremdekiler basması lazım diyip duruyorlar ben erken olduğunu düşünüyorum ama kafamı karıştırıp moral bozuyorlar size sormak istedim düşünceniz nedir ya da olması gereken bu mu yardımcı olursanız sevinirim :)