Merhaba annişlerr. Ben ilk doğumumu özel hastanede yapmıştım ama hastane kapatıldığı için bunda 9 eylüle takipliyim. Urla devlet hastanesinde meki ömerali beyden randevu aldım gidip doğumunu orda yapan var mı acaba benim ilki sezeryandı bu da sezeryan olması lazım 2 sene var aralarında. Lütfen bilgili olan varsa yardımcı olabilir mi acaba?