Bebeğim 2 buçuk aylık bebek arabası ile dışarı çıkalım diyorum ağlıyor kucak istiyor çıktığına çıkacağıma pişman oluyorum 🤩emzik versem atıyor . Uyanıkken normal araba da çıkıyoruz onu da istemiyor. Bebekler normalde dışarıda olmayı sevmez mi bizim ki nasıl bir bebek anlamadım tecrübeli anneler veya bu durumu yaşayıp çözüm üretenler lütfen önerilerini bekliyorum yoksa evde bunalıma giricem 😩😩😩