Adetim gecikti baya hemde kanda gebelik yok Pazartesi baktrdım geç döllenme olursa çıkmayabilirmuş başına gelen var mı hala adet olmadım ve çok fena uyku hali var normal değilim doktor hormon bakalım dedi haftaya gtcem hormon bozukluğu uyku yapar mı kafam çok karışık 🤦🏻♀️