alyn ben 28 yasındayım canım 7 yıldır her bölüme gittim sayılır iç hstalıklarına cıktım devlette kolonoskopi olmamı istedi doktr kabul ettim parca aldılar 2 yerden sonuclarda temiz cıkmış hersey geçmeyen ishalim var günde 30 kez fln dıyım yani şişlik ödem bas ağrısı sinir saçlarım oluk oluk dökülüyor ezgama gbı pıtırcıklar cabası gastelojı bölümüne gönderdi doktor devlet hstanesi bulamadım özele gittim kan tahlillerime baktı sen çölyak hastasısın nasıl görmezler bu yaşa kadar dedi kan verdim istanbula gidicek net knşcaz ozmn dedi kabarık bi diyet listen var ömür boyu dıyet dedi öyle yani zorlanıyorum cok