YYenianneeee Bebeğim daha bir aylık ve agu diyor. Başını belini tutabiliyor. İnternetten baktım daha çok erkenmiş sizin bebekleriniz ne zaman agu demeye başladı?
Tugbatugba123 YYenianneeee benimkide başını belini tutuyordu ve aguluyordu 1 aylıkken 20 aylık şuan 5 6 kelimelik cümleler kuruyor çok erken konuşmaya başladı
Cancansu YYenianneeee Benim oğlum da öyleydi. 9 buçuk aylık yürüdü ama 22 aylık oldu hala konuşmuyor. 🤷🏻♀️
Alminazli Benimki dönüyordu bile kız tam 32 günlüktü görmeye gelmislerdi koltukta millete totosunu dönmüştü 😂 kafasını falan erken tutmaya başlamıştı benimki de doktorlar bile diodu maşallahı var die oluyo çoğu bebede simdi 15 aylii hic yerinde durmuo😂
YYenianneeee Alminazli Aynen canım bazen dönüyorda beni çok şaşırtıyor. Peki bebeğin erken oturmaya başladı mı merak ediyorum 😁
Alminazli YYenianneeee Hayir aksine cok gec oturdu 6 aylikken destekli oturuyordu evet ama 9aya kadar arkasına yastık koyyoduk yoksa devriliodu yerde banu alkan gibi yatıp oynuyodu oturmadan 😂 10 aylikken sürünmeye 11 aylikken emeklemeye tam bi yaşına girdikten 1 hafta sonra da yürüyemeye basladi simdi tutana aşk olsun😂 koltuk tepelerinden inmio😂 Aaa bide masallah subhanallah cok güzel konusuyor herkea hayret ediyor babasiyla eriyoruz bize bi seslenişi var anniiiii anniiii dio hep baboo dio ananne dede nene emmi suya hu dio mama meme gel git attı hoppa ayşe rabiş teyze bıcı bıcı ayı bok bile dio maşallah sıpa dilli düdük 😂
Pasamm-6387- Benim bebeğim 3 aylık agulamıyor arada bazı şeyler cıkarıyoda çok az😒yüzüstü yatırınca kafası 10 saniye falan tutuyo kiloluda değil anlamıyorum neden böyle 😒
YYenianneeee Pasamm-6387- her bebeğin gelişimi farklı canım önünde sonunda o da yapacak öyle şeyler kafaya takma🙂