Arascyln bende de oldu aynısı göğüslerim cok agrıyordu süt akmıyordu birikip kalıyordu bebek emdikten sonra bile şişlik agrı devam ediyordu ben önce bebek yağıyla masaj yapıyordum sonra duşa girip kaynara yakın suyla masaj yaptım öyle biraz rahatlıyordum uçlarıda catlamıştı intihap olmustu tahinin üzerindeki yağı denedim göğüs pedi koydum lansinoh kremi her emzirmemde sürdüm dahada dayanamadım jinekologa gittim bolca havalandırmamı ıslak bırakmamamı söyledi emzirdikten sonra fön makinasıyla kurutmamamı söyledi bayagı ısıyla kurutuyordum geceleri de acık bıraktım iki güne hafifledi agrılarım emzirmem kolaylaştı mutlaka dene sana da faydası okur belki