adm bence belli bir ay aralığı belirleyelim. Mesela bebeği 6 9 aylık olanlar bir posta bebeğinin doğum tarihini yazarak yorum yapsın ya da ınstagramda etiket yapsın, çekiliş bunlar arasında olsun. Bir sonraki çekiliş belki 0 3 ay ya da yaş arasında olsun vs… Kazanan anne de bebeğinin kimliğini sadece isim ve doğum tarihi kalacak şekilde kapatarak foto atsın ne bileyim 🤗