Benim kızımda 3.5 aylık altını değiştirirken yatıyor sadece 😂 bende süreyi uzatıyorum konuşuyorum oynuyorum biraz pusete koyuyorum oyuncak gösteriyorum kitap okuyorum ama sıkılınca basbasbağırıyor 😂 kucağımda gezdiriyorum koltukaltından tutup poposunuda belime dayayıp etrafı görmesini sağlıyorum destekli oturmuş gibi oluyor ben memnunum vala yakında kucak istemeyecek zaten tadını çıkarın