4 ay olmamıza 4 gun kaldi bugun ile beraber 3 gündür kaka yapamıyor oglum normal de günde bir veya iki defa yapıyordu anne sutu ile besleniyor zeytin yağı da verdim ama yine de olmadı arastirdigima gire 10 güne kadar normal deniyor ama hiç bole bir sorunumuz olmadi yapabileceğim başka bir şey var mi yoksa hemen doktora götürmelimiyim