Bencede hemen hastaneye gidin çünkü şuan da salgın varmış ben 2 -3 kere öksürmesine şahit olduğum için çarsamba hastaneye gittik direk yatırdılar bronşit olmuş. Hava verdiler antibiyotik şurup aldı burunu sürekli temizlediler. Dün çıktık hastaneden ama iyileştiği için değil bu şekilde tedavi ile iyiye gittiği için evde devam edeceğiz aynı şeylere