Kizlar guluyorum artik ve sinirden yani. Ailemizin buyuklerine gore ulke mukemmel bi durumda, hersey harika ekonomik zirveyi yasicaz, biz ne gormusuz biz ne anlariz.. allahim ben nerde yasiyorum anlamadim. Muz 25 lira, bebek biskuvisi 10 lira, mamalar zaten aldi basini. Yarim poset alisveris yaptm 56 lira verdim 😒😒😒😒😒 sizinde aileniz de varmi boyleleri ??