Esranur130213 Oğlum sadece bir göğüsümü emiyor haliyle biri büyük biri küçük 🤦🏻♀️ Var mı benim gibi olan ? 3,5 aylığız ama çok ciddi fark var göğüslerimde artık dışarı çıkmak istemiyorum biri görecek diye.. ne yapmalıyım ? Sizler nasıl bi yol izlediniz ??
Snowglobe Esranur130213 ay çok güldüm başlığa. 😂 Bende de aynı durum var. Ne olacak bilmiyorum. Eski haline dönüyor diyolar.
Babybloom Esranur130213 birini sürekli sağacaksın mecbur. Ayrıca bir ufak şey düzeltmek istedim, bağışla. Sütün dolduğu emzirdiğimiz yer göğüs değil meme 😁
use_use Esranur130213 2.5 - 3 ay civarı tek memeye geçiş yaptık ve şu an 16 aylık olmak üzere. Biri 110 beden diğeri 90 da kaldı😂 Emzirme sonrası duruma göre estetik yaptırmayı düşünüyorum , başka çözümü yok gibi🤷♀️
Babybloom Esranur130213 ben ilk ay sağarak eşitliyordm görünümü. Ama daha da önemlisi bir memeden hiç emmiyorsa mastit olma riski var. Manuel bile olsa mutlaka sağ
e-kubra Esranur130213 ben 1ay sağdım gene ayniydi bi duzelme olmadı biri büyük biri küçük 3 ayligiz bizde ve ikisinden de emiyordu simdi tek meme den emiyor diger memeden gunde bi kere ve büyük olan mememden sut daha az geliyordu bastan hep ufak olan memeden emmisti ama sonuc gene bu
e-kubra Babybloom mastit ağrı yapar bebim öyle oldugu icin söylüyorum benim agrim falan yok mastit olacağını sanmıyorum