Zeyzey1992 Bebeğim 5 aylık 1 ay sonra çalışmaya başlayacağım ama asla biberon almıyor ilk 3 ay arada bir dışarı çıktığımda anne sütünü biberonla verirdim alırdı ama şuan almıyor böyle bi durum yaşayan oldu mu nasıl alıştırdınız lütfen yardım 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
sterilmikrop canım aynı durumu yaşadım bende işe başlamadan alıştırmaya çalıştım ilk zamanlar sadece uyurken alıyordu sonra aç olduğu için uyanıkkende almaya başladı telaş yapma aç kalınca alıyorlar