Hanımlar buradaki tüm mama postlarına ne bileyim iştah, yemiyor vesaire gibi tüm postlarda ben varım 😂😂 hepsine yazıyorum. Şimdi oğlum 9.5 aylık oldu. En baştan beri mamayla besleniyor ama buna beslenmek değil rezillik denir, her neyse. Çok iştahsız ilk günden. Konu çok uzun ama kısa anlatmaya çalışacağım. Ek gıdaya başladıktan sonra hepten beter oldu, azıcık ek gıda versem üstüne saatler geçiyor dört saat beş saat asla mama istemiyor ben oyuncakla oyalayıp veriyorum, sonra da kusup her şeyi çıkarıyor. Ama mama üstüne ek gıda verirsen tok da olsa ek gıdayı alıyor. Özellikle birkaç gündür mamayı vermeye çalıştıkça kusuyor, dün akşam kustu ve aç yatmasın diye 9.30da kıymalı tarhana ve yoğurt yiyip yattı. Gayet de iştahlı yedi. Bugün doktora yazdım ama artık ağlıyorum yazarken durumu anlattım bana önce ek gıda sonra mama dedi, 6 saat arayla vereceksin 6 saatten önce mama ya da ek gıda verme dedi. Ek gıdayı ver mamayı istemiyorsa da verme dedi🤷🏻♀️ yani şaştım kaldım anne sütü zaten yok. Allah aşkına bir fikir verin.