Oğlum uykuya dalarken elimi tutmaya alıştı yani gece uyandığında da kolumu seviyor kendine öyle bir huy yapmış yoksa uyuyamıyor yani onun için bile uyanıyor anlatmak çok zor burda. Şimdi bugün kollarımı tişörtümün içine soktum kollarıma dokunamadığı için biraz değişik hareketler yaptı ağlamadı çok şükür ama ilgi çekmeye çalıştı kendimi kötü hissettim ama onun iyiliği için sizce güven eksikliği olur mu ?