Betmi Kızlar merhaba bebegım 4600 2.aydayız biraz zayf gıbıme gelıyo varmı bu kıloda olan bebekler 2900 doğduk
Snowglobe Betmi benim bebeğim 3. Ayda 4900. 😂 Ben hiç üzülmüyorum. Çünkü çok şükür ki sağlıklı. Ve önemli olan ayda kaç kilo aldığı. 700 gr ve üstü alıyorsa bi sorun yok.
Duygu97 Betmi 5100 gram benımkıde. 2990 dogdu ılk ay 4100 dü smdı 5100. Emıyor gunde bı kere mma ıcuyor. Doktor bısey demıyors cokta zayıf degıl bazo cpcujlar yapı geregı zayıf yada kılolu oluyır
Betmi Purpura26 3 buçuk muş geçen ay bugun baktım ama hep normal olan 5 kılo falan yazınca bii üzülüyo insan 🙄
Purpura26 Betmi Maşallah 1 kilodan fazla almış hiç üzülme. Sütün çok iyi besliyor bebeğini. Ayrıca en az 3.500 oluyor tabloya göre. Yani ne zayıf ne kilolu normal kiloda canım
Sinem_ayaz 3 gün sonra 2 ayı doldurcak kızım 3140 doğdu 4500 du 1. Ayında 2. Ay kontrolüne henüz gitmedik