ilkayksck canim bende olay sadece idrar kacirma degildi, 20den fazla kilo almistim ve kuyruk sokumum bile yerinden kaymisti. Siry ustu yatamiyor, sol bacagimi neredeyse kullanamiyordum. Ben yurtdisindayim, turkiyede nasil oluyor bilmiyorum. Fizik tedavisi aliyorum ve orada ozellikle pilates topu ustunde kegel egzersizleri falan yaptiriyorlar. Kuyruk sokumunu duzelttiler, masaj ve egzersizle toparliyorlar beni. Youtubeda birsuru video var, oradanda bakip ogrenebilirsin