AtlasBebekk Doğumdan çıkar çıkmaz korse taktım hiç bı şekilde dikişlerim açılmadı 6 ay oldu doğum yapali iyi ki hemen korse takmışım taktiğim halde bile birazcık sezeryan göbeği kaldı malesef dikişlerim tam anlamiyla iyileşti. Hassasiyet derseniz hala yok olacağını da sanmıyorum seneler geçse bile orda bı hissizlik oluyomuş anesteziden kaynaklı. Ağrım sızım elhamdülillah yok ama üşüttüğümde hafif bı sızı oluyo ona dikkat etmek lazım. Bazen kot pantolon falan giyerken sakınıyorum bı şey olacağından değil ama istemsiz bı sakınma onun dışında bı problem yok değil 10-15 gün 1 hafta bile sürmedi benim toparlanmam çünkü hemen ayağa kalkıp booool bol yürüdüm anca o zaman iyileşir sezeryan.