geceuyumayanne1 bence hepimizin coxugu oyle camim.benim oglum 15 aylik sizin aylardayken bende aynisini diyordum ve hep gogsumde omzumda uyuttum. Onu birakio yemek yapamaz olmustum. Sonuc: geceleri asla geceleri uyumayan inat edip aglayan bagiran ve egitmekte cok zorlandigim bir bebegim var. Demem o ki aglasin alisicak.
gecen bir arkadasa da soylemistim. Biz cocuklarimiza kucakta uyumayi öğretiyoruz sonrada ilerleyen aylarda yataginda uyu diyoruz 🥺 eger biz yataginda uyumayi ogretirsek yataginda uyur.
bunun icin gun icinde yataginda vakit gecirmesini sagla canim. Agladigi zaman yatagindan almadan sakinleştirmeye pispislamaya calis. Gogsunde dalmasina izin verme hemen mayisinca yatagina koy