Kızım 50 günlük akşam üzeri 4 5 gibi banyo yaptırdım uyudu gayet güzel 7den beri ağlıyor doğru düzgün yemedi meme reddi olsa ilk biraz yiyor sonra kendini yırtıyor memede. Aç biliyorum doymadı ama yediremiyorum. Gazdandır diye sürekli gazını çıkartıyorum ama yok ayağımda sallayarak uyutuyorum rahatlasın diye belki uyanınca kendine gelir diye yine aynı. Banyo yaptırırken kafasından su dökerken ağladı baya huzursuzdu biraz köpük yutmuş olabilir mi bilemiyorum köpük yutarsa bi şey olur mu