Srkyseda akidesekerii besiğimiz genis bizimde ama belki de rahat etmiyorlar dar geliyor iyi yaomıssın saol canım
akidesekerii Srkyseda bizimki de geniş canım ama kızımın döndüğü alanı görsen, ona göre henüz bir beşik yok 😅 sürekli uyanma problemi yaşarsanız sen de dene yer yatağını.
Moonlightttt Beşik kenar korumaligi aldınız mı peki ? Dönerken çarpıyor mu tahtalara? Ben almadım o delikten gece bebeğime bakıyorum eğer korumalık olursa göremem diye ama dönmeye başlayınca almak mı gerekir anneler,?