Bende mama veriyordum. İlk zamanlar 30 veriyordum ama bebeğim hiç durmuyor sürekli ağlıyordu ve uyuyamıyordu. Biz gazdan vs zannettik. Doktora götürdük; uyumadığını sürekli ağladığını söyledik. Doktor vücuduna kilosuna baktı bu çocuk aç kalıyor mamayı çoğalt hiçbir şikayetim kalmayacak dedi. Zaten doyarsa mamayı diliyle iter içmez dedi. Gerçektende mamayı çoğalttık, çocukta ne ağlama kaldı ne huzursuzluk ne de uyumama. Yani açlıktan ağlıyormuş. Sende bebeğini gözlemleyip mamayı arttırabilirsin bence canım.