Bir koku manyağı olarak ben de yazayım madem. Gerçi bu ara sadece 4 farklı yumuşatıcım var. 7-8 olduğu oluyordu bir ara. Hepsinin kullanım yerleri farklı 😁
Yumoş - pembiş 💓 bu benim emektarım. Üniversite yıllarından beri benimle. Hatta bir ara ambalaj ve koku değişikliği yaptılar. Günlerce üzüldüm, o eski pembiş değil ama yine de güzeldir.
Yumoş - mavi 💙 lilyum olan. Kalıcılığı iyi, kokusu güzel, seveni çok.
Vernel - pembe 💕 kokusu güzel, temiz. Üzerinde güller var ama gül kokusu değil. Kalıcılığı iyi.
Vernel - beyaz ( şakayık ) 🤍 bunu yeni aldım. Hemen denemek için çamaşır yıkadım 😁 ilk izlenim, çamaşırlar kuruduğunda kalan kokusu çok hoş. Sıvı hali de güzel kokuyor baya. Kalıcılığını bilmiyorum henüz.
Vernel - coconut 🥥 bu da benim havlu ve nevresimlerde kullandığım yumuşatıcı. Coconut sevenler sevecektir. Aşırı kokulu ve aşırı kalıcı değil. Dönem dönem alıyorum.
Burada sinsice yumuşatıcı postlarını takip ediyorum. Notlar alıyorum markete gidince fıtıfıtı hemen koklayıp bakayım diye. Bingonun beyaz olanıydı sanırım baya yazan olmuştu başka bir postta. Burada da bakayım kim neler yazıyor 👃🏼