Aezgi 10 aylık oğlum var yatağında yatmıyor gece milyon ke kalkıyor ve benimle uyumaya alıstı esimde salonda resmen 1 sene olucak ayrı yatıyoruz artık moralim bozuluyor oğlumla uyuması cok güzel evet ama böylede sanki kopuyoruz yanınızda uyumaya alısan bebeğinizi nasıl vazgecirdiniz
Bir_prens_bir_prenses Aezgi vazgeçmedi kardeşi olunca daha beter oldu 1 yıldır yanyana yatamıyoruz ikimizde alıştık bu duruma 🤷♀️
2cocuk_1anne_ Aezgi üçünüz aynı yatakta yatın o zaman Kzıım 17 aylık yaklaşık 2 haftadır gece uyanıyor sütünü içiyor bizle yatmak istiyor Yada zor da olsa oğlunu kendi yatağına alıştır Ayrı yatmak hiç iyi değil zaten
Aezgi Mircet öylede 3 kişi rahat olmuyor😂😂 bi kac kere denedik 2 büklüm kalkyorum yatakda baba oğul deli yatarlarda😪😂
Aezgi Bilgebykl kac aylık ? Gece beslenmesini kesince bi nebze düzelir sanırım zira benmki gece sayılmıcak kadar cok kalkıyo emmek icin
Bilgebykl Aezgi 13,5 aylik. Beraber yatiyoruz iste dediginiz gibi en uzun uykusu 1,5 saat gece 🤪 meme bi aciliyor bir kapaniyor sabaha kadar. Doktor artik gece beslenmesini gonul rahatligiyla kesebilirsiniz dedi
Aezgi 2cocuk_1anne_ keske canımmm da bana dokunarak uyuyor öyle dalıyor yatağında denedim de kıyamet kopuyo son care yer yatağı yapıp uyandığında yanından kalkmayı düşünüyorumm belki faydası olur
Mircet Aezgi baba kız da öyle😂 yapcak bişey yok geçiçi bu süreçte ne kızımdan vazgeçerim ne kocamdan 😂 benimle birlikte uyumak istemeyeceği günleri düşündükçe daha da bağrıma basıyorum😑 dalınca iyice beşiğine koyuyorum mıkırdayınca yine alıyorum yanıma
2cocuk_1anne_ Aezgi eğer yatağınız da duvar kenarı varsa oraya yastık koyu bebeğinizi kenar tarafa alış eşinle yan yana da yatabilir sin
Gulumse1 Aezgi 3 yılı geçti hâlâ beraberiz bir türlü bırakmıyor beni kızımda 1.5 yaşında 3 ümüz beraber yatıyoruz yarın doktora gideceğiz bakalım önerisi ne olacak
Zehra_Ens Aezgi yatağın yatırın ve gece siz değil babası ilgilensin. Anne uyuyo bak gece her yer karanlık sen de uyu desin. Bunu miniciklerdi yapmaya başladım konuşmaya başkadıklarında onlar bana gece herkes uyuyo baba uyuyo kelebekler uyuyo diye anlatıp uyudular gece de uyanmazlar hiç. O sizi göreceğini bildiği için uyanıyo. Ayırmazsanız asla düzelmez. 1 hafta zorlanırsınız belki ama sonrası çok rahat olur
ikiPrensesAnnesi20 Aezgi kızım da yanımda yatiyirdu ağlasa bile almadım yanıma şuan kendi yatağına alıştı orda uyuyor valla
Pamuk22 Aezgi üç çocuğum war kızım yarın 50 günlük olcak başlarda kendim ve çocuğun alışması için ayrı yattım eşimden ama çocukları hep ayrı yatırmaya dikkat ettim bnim teyzemin çocuklarıda annesiyle yatmak isterlerdi artk büyüdüler ama teyzem yine ayrı yatıyo çünkü alışmış artk ayrı yatmaya kötü Bi durum