Kızlar benm dayımda doktor bende ona sordum tıpta iştah acıcı diye bir ilac yok doktorların iştah acici diye verdikleri suruplar genelde vitamin ağırlıklıdır en iyi iştah acıcı karadut özü dedi hergun kahvaltıdan yarim saat önce 1 cay kasigi veya tatli kasigi içirmen yeterli dedi hatta dayımın kızıda cok zayıf kendi çocuğuma bile şurup kullanmadım oyle olsa ilk biz kullanırız dedi kendimde denedm karadut özünü gercekten ise yarıyor