newlife21 4 aylık bebeğim çok iştahsız yemesi için ne yapmalıyım ilaç kullanmalı mıyım doğdu doğalı böyle iştahsız
alisileedis newlife21 Bizde de durumlar aynı ben çare bulamadım malesef ek gıdaya abanıyorum mecbur belki biraz midesi büyürde yer diye 🤦🏼♀️
Melikeeeecansuu newlife21 kucagıma yatırıyordum kafasındna turup memeyle oyun oynatır gıbı yapıyordum. Bırde almadıqı zaman ayetel kürsiyi aç ozamanda alıyor benım oglum. Istemedıqı zamanlar öyle yapıyorum
newlife21 Melikeeeecansuu Allah razı olsun teşekkür ederim deneyeceğim ayetel kürsi açıp memeye doğru getirince çok ağlıyor anlamıyorum