Arkadaslar, yoldaşlar🙋🏼♀️ Oğlum 1yaşında. Ve 2 aydır altını temizlemek, kıyafetlerini giydirmek tam bi savaş yaa😞 fırlayıp gidiyor. Eşim(34) ben (31) iki kişi zapdedemiyoruz çocuğu. Sıfır abartı. Kan ter içinse kalıyoruz. Cocuk eti kopmuş gibi ağlıyo nerdeyse konu komşu toplanıcak eve cocuga bişi yapıyorlar diye. benim sinirden cinlerim tepeme çıkıyo eşim sucuk gibi terliyo. Banyodan cıkıyoruz bezlemek, pijamalarını giydirmek tam bi işkence hem bize hem oğluma. Geçici bi dönemdir dedim ama yok iki aydır böyle. Bizim durumumuzu yaşayan var mı allaşkına ya. Ekran açmıyordum 11 ayına kadar. Altını temizlerken artık mecbur kukuli mukuli açıyoruz iyi kötü işlem tamam ama bu banyodan cıktıktan sonra ooof yok olmuyo eşim evde olmasa aslaa tek başıma giydiremiycem cocugu bu nasıl iş🤭😯