serplgktg25 asla terletmiyorum çocuklarımı doğduklarından beri en dikkat ettiğim şey budur.Biz çanakkalede yaşıyoruz,buranın rüzgarı meşhur ciğere işler.Tabi ki ağrıda yaşayan biri çocuğuna örgü şapka takar da mesela izmirde yaşayan penye bere takar gibi farklılıklar olur.Ancak yaşadığınız memlekete göre giydirin ve o memlekete havaya alışsın. Çanakkale’de tüm kış çocuğunu çıkartmayanları biliyorum. Dün yağmur yağarken 3 yaşındaki oğluma çizme yağmurluk giydirdim çıkarttım cap cup oynadık geldik.
Evimiz çok sıcak oluyor 25-26 derece merkezi sistem kalorifer ısıtmalı.9aylık ve 3 yaş çocuklarım. Gece yatarken büyük olan uzun kollu bir pijama takımı tek kat giyer. Küçük olan da uzun kollu bi badi ve altına tek altı pijaması. Çorapsız uyuturum. Gündüz evde gezerken çoraplılar.
Dışarı çıkarken de ince bi montları var mevsimlik şuan onu giydiriyorum.Ama mesela bugün çok acayip pastırma sıcağı vardı eşofman,swit,kapşonlu çıktık hatta ben tişört giydim daraldım. Öyle gocuk gocuk giydirmem çocukları.Hiç grip üşütme vs yaşamadık.Çocuklar soğuktan değil mikrop ve terle hastalanırlar.