Baharbebekk merhaba sevgili taze anne, göğüslerin terbiye olmus olabilir sana doluluk hissiyatı gelmiyordur ama bebek çektikçe yutkunma sesi duyuyorsan memede süt var. Süt daha fazla gelmeyince diye birşey yok, her annenin vücudu bebeğine yetecek k kadar süt yapar. Onun dısında, bebeğin gaz sancısı çekiyor olabilir. Atak döneminde olabilir. Sütüne ilgili şüphen varsa önce formül mama dene. Sana tavsiyem asla asla ama asla pirinç ununa ne şimdi ne sonra yönelme.