Duygucakirkaya bebeğiniz göğsünüzü boşaltmadan diğer göğsünüzü emiyorsa yağlı sütü alamıyordur. Ön süt daha su gibi çünkü. Oğlum ilk bir hafta doğum kilosunu yakalayamadı diye mama başlatmıştı bana doktor. Bi hafta sonunda doğum kilosuna dönmesi beklenirmiş. 15 gün mama takviyesi yapıp kilosu normale dönünce mamayı kesmiştik. Bence 15 dk emmek istese bile ikinci emzirmede yine aynı göğsünüzü verin. Sonra diğer göğsünüze geçin. Birde yanlış anlamayın lütfen ama sütünüz kilo aldırmıyor olabilir. Ablamda yaşadık bu durumu çocuk emiyordu ablamın sütü vardı ama oğlu kilo almıyordu ve çok huysuzdu. Doktor mamaya başlattı sonrasında kilo alımı oldu, çocuğun huysuzluğu da geçti. Emzirmeyede devam etti tabi. İkinci oğlunda durumu bildiğinden kilo alımı olmayınca direk kendi mamaya başlamıştı.