mbub oğlum 13 aylık ve doğduğundan beri yüz üstü yatardı geçen hafta sünnet ettirdik sırt üstü yatırdık mecburen ve şaşırtıcı ama öyle de uyudu,hiç sorun olmadı, küçükken yüzünü kaşıyıp uyanıyodu hep, ondan yüz üstü yatmaya alışmıştı, kundak yapmadım çünkü hiç, ama büyüyünce sorun olmadı sırt üstü de baya uzun uyudu, arada yan döndü ama