Duruyaman
[bilinmeyen] bende 40 ına kadar paylaşmamıştım. Şimdi onada hesap açtım paylaşıyorum. Ama kayınvalidem felan çok atıyorsun atma nazar değer felan diyo bende okuyorum sürekli
Mrymrn
Ben paylasmayi hic düşünmüyorum 40 mız yeni çıktı ama cevremde çok.kiskanc olanlar var çocuğu olmayıp imrenerek bakanlar var nazar olur diye korkuyorum sonucta nazar iki turlu gecer biri cok sevmekle digeri cok kiskanmakla her zmn babamız okuyor ama sonra allah korusun bisey olup pişman olmaktansa hiç koymiyim daha iyi diye düşünüyorum
MerveAkbs
[bilinmeyen] 1. Ay paylaştım kırkı çıkmamıştı bile 😃
Frida
4 günlüktü paylaştığımda 😊
Mervclk
[bilinmeyen] 2 hafta sonra paylasmaya başladım sürekli okuyorduk zaten çok abartılmasına karşıyım olacak olan her türlü oluyor biz çok dışarı çıkıyorduk zaten görmeyen kalmamıştı 🙄
Annesinin1tanesi
[bilinmeyen] 1 aylık olduğunda paylaştım Allah herkesin gönlündeki niyeti kendine versin diye de not düştüm 🤗
Mrymrn
Annesinin1tanesi iyiymiş bende not edeyim 😊
Kezban
1 aylık daha paylaşmadım 20 günlükken kayinvalidem paylaşmış bana sormadan bide etiket yapmış sildirdim gerek yok girmek isteyen büyürsün gelsin diyorum.merak edenlere bi kaç kişi hariç resim yollamadım yada resim çekmelerine izin vermedim. Misafir geldiğinde hile sabahı sabah ediyoruz
Yigittt
Kezban bizim eve de misafir her geldiğinde sonra misafir gittiğinde bebegim başlıyo aglama ya okuya okuya zar zor sakinlestiriyz çok yakınlarıma gndrdim resim hiç bi yere de paylaşmadm 4 bucuk aylik oldu korkuyorum cesaret edemedim daha🙏
Gulcan04ysrlar_
Kezban
Halilar Resim ekliyemiyorum ama wee natural
Kezban
[bilinmeyen] Allah esirgesin yavrularımızı biraz vesvese de olabilir ama ben korkuyorum iste
Mervclk
[bilinmeyen] Evet aklıma gelince korkuyorum ben de bir yandan da her şey Allahtan diyorum, bizlere bile değiyor nazar çok sakınmak istemiyorum, pimpirikli biri de değilim, zaten çabucak geçiyor zaman.Ben sadece doğum fotoğraflarını koydum iki hafta sonra. 40 indan sonra da normal paylaşmaya başladım bebegi büyük olupta hala yüzünü kapatan insanlar da var tercih meslesi biraz da 🤷♀️
Milasmom
[bilinmeyen] ben 27 gunlukken paylastim :)
Defneninannesi
[bilinmeyen] Benim 3 aylık oldu. Daha geçen gün paylaştım çocuk resmen huzursuz oldu. Ben nazara inanıyorum. Ne zaman fotograf paylaşsam o gece zehir oluyor. Bebeğim mavi gözlü milletin dikkatini çok çekiyor. Dün facebooktan sildim fotoğraflarını:)
Mrymrn
Defneninannesi evet bnm oğlumda mavi gözlü ne zmn paylaşsam o gün hiç durmadan ağlardı su an 6 yaşında yine nazar oluyor bahçede oynayan çocuk bir cikti yukarıya gözler kan çanağına dönmüş sis mis çok korktuk bi duyduk ki bahçede oturan kadınlar oğlumun gözlerini konusuyorlarmis 😒
MTkutay
[bilinmeyen] isteyen herkese doğduğunda gönderdim fakat sosyal medyada kirkindansonra paylaştım
ygmr
[bilinmeyen] 40.cikti paylastim sanitim o aralar evet 🤗napim uzaktaydik fayanamadik hep koydum neye dayanamiosam😂😂😂
Duruyaman
[bilinmeyen] çörek otunun da bi ölüme çaresi Yok diyorlar. Bende yapayım bari
Kezban
Yigittt hayır öyle vesveseli biri değilimdir normalde ama bi kaç kez üst-üste olunca tecrübe ettim evet misafirin ardından yapiyo. Allaha emanet olsunlar sürekli okumak gerek
Miloskus
[bilinmeyen] nasıl yapılıyor benim ki 4 aylık okuyorum sürekli ama onu da yapayım❤️
Miloskus
[bilinmeyen] tamam okudum 😊 teşekkürler
Miloskus
[bilinmeyen] tekrardan çok teşekkürler ❤️❤️