Kızlar oğlum 1 haftadır hasta ilk kusma ve ishalle başladı sonra burun akıntısı ve öksürük ile devam etti.doktora götürdüm ilaç verdi salgın var dedi.ya oğlum iştahsız bir çocuk zaten bu hastalıktan sonra ağzına hicbisey almıyor imkansız yani.napacagimi şaşırdım hayır yani ilaclarida iciremiyorum 3_4 kişi zorla oda boğazına kaçar diye korkuyorum.doktor argivit verdi istah boy kilosu geri dedi.imkansiz içmiyor tükürüyor geri.sabahtan akşama ağzına bişey almıyor.ev kalabalık kaynanamgil evleri soğuk diye bana geliyor bende kalıyor zaten gerginim hepten kafayı yemek üzereyim ya.care bulan çocuğu böyle olan anne var mi