1 yaşında oğlum pazar gününden beri hasta. Pazar ateşi 39 oldu diye acile gittik antibiyotik yazdılar boğazı kötü enfeksiyon kapmıs dediler. Pazartesi hemen kendi doktoruna götürdüm antibiyotik kullanma sakın dedi ama çocuğum hem öksürüyor hem burnu çeşme gibi akıyor. Hele yatınca öksürükten uyuyamıyor. O öksürdükçe içim parçalanıyor resmen. Ihlamur yapıyorum dün odaya soğan kesip koydum bana mısın demedi var mı Bi çözümünü bulan şıp diye geçti diyen