Buglemim09 Merhaba anneler bebegim 15 aylik ve hic yemek yemez sabahtan aksama kadar sadece emer su icer 9. Ayindan beride kilo alimi durdu. Internetten arastirdigimda bu takviyelerin istah actigini ögrendim kullanan varsa aranizda benide bilgilendirirmisiniz ? Bebeginizin istahina faydasi oldumu ?
Merve Buglemim09 ben ocean kullanmıştım ama iştaha aman aman bi faydasını görmedim. Doktora danışarak sambuvit multivitamin kullanılabilir.
Marjinal_Anne2 Buglemim09 argivit bizde hiç işe yaramadı gerçi bizde hiçbir şey işe yaramıyor 🤦🏼♀️🤦🏼♀️ Halen aynıyız 19aylık olacsk ve 9kilo ..karadut özü,z argivit , ocean hep dönüşümlü kullandık ama yok🙄😢😩 bugün sadece bir kase yoğurt ile uyudu başka yok
1prens1prensesannesii Buglemim09 ocean balık yağını asla sevmedi oğlum. Nutrigen aldım. Balık yağı supra ve propolis. Şuan supra ve balık yağını kullanıyorum. Severek içiyor. Hatta balık yağını fazla ver diye ağlıyor o kadar yani.. Umarım faydasını görürüm. Bir ara nutrigen üzüm ekstresi i kullandım. Fayda etmişti bu arada. Memnun kalmıştım. Şuan oğlum 1.5 yaşında.
Aysnndoruk Nutrigen 2 gündür kullanıyorum nerdeyse bizi ayakkabımizla yiyecek 😀faydasını gordum ama normalde de çok iştahsız bir bebek degildi
Buglemim09 Marjinal_Anne2 bizde 15 ay 9 bucuk kilo ben daha cok yemek yemesini istiyorum ki bagisikligi guclensin diye surekli hastayiz bu sekilde 😑
Buglemim09 tgbmhr aynen farkindayim gün boyu emmek istiyor ama 15 aylik daha gozume cok kucuk gozukuyor hemen kesmek istemiyorum 😊🙈
Marjinal_Anne2 Deletedmom5284 focus a ne zamandır başladınız acaba, ya bizde hiç fayda etmedi acaba kısa süreli kullandık diye mi onu m ediyorum sadece🙏🏻
Deletedmom5284 Marjinal_Anne2 bende yeni aldım 2-3 gün oldu canım ocean bitmek üzere biraz bundan verdim iki gündür
Durukusum12 Ben kızıma viador u kullandım eczacımın tavsiyesi gerçekten de çok işe yaradı 1 şişe bitmeden bıraktım yemeğe alıştı çocuğum
Marjinal_Anne2 Buglemim09 😩😩 kanayan yaram resmen, her şeyi denedik tahlilleri hep yaptırdık ama yok yemedi yemiyor halen , bıraktım bende artık 🙄🥴😂