Kızlarrrrrr 2 buçuk aylık bebeğim var saçımı kestirmek için gittiğim kuaförde boyatarak ayrıldım öğrendim ki emzirirken saç boyatmak sakıncalıymış kansorejen saç boyasından anne sütüne geçiyormuş ne yapmam lazım 12 saat emzirmeyip mama mı versem yoksa emzirsem mi bana akıl verinnnn