14 aylık erkek bebeğim istemediği birşey olunca ağlama krizlerine girmeye başladı. Çok hırçınlaştı. Yakınlarda dişte görünmüyor. Ama beni çok zorluyor son bir haftadır. Hep yasak olan şeyleri istiyor. Güzellikle olmaz diyorum çok ısrar ediyor. Elde edemeyince ağlıyor. Bağırıyor. Bu durum beni çok endişelendiriyor. Huyu mu değişmeye başladı anlamıyorum. Kendi kendine de hiç oynamıyor. Tüm günün onunla geçiyor yemeği zor yapıyorum. Sizde de benzer durumlar var mı acaba 😢😢