Bende calma cullandım. Ara ara meme istemediği oldu ama sütüm de azdı benim belki ondan. Şimdi hiç bineron vermiyorum ama 3 aya kadar ara ara kullandım. Philps avent de kullandım ama onu sevmedim o çok alıtıyordu. Eds sistemide mantıklı ama ben yapamadım, zor geldi bana biraz, kızım da niyeyese istemedi.