Kızlar selam. Üçüncü ayımıza bu günlerde girmiş olduk , henüz küçük farkındayım ama durum şu. İki üç gündür öğle uykusundan 15:30 gibi kalkıyor şu saat oldu yeni dalabildi. Ondan da emin değilim ya hadi😅 Bu iki uyku arasının bu kadar saat açık olması normal mi ? Atak haftası falan değil. Emzirerek uyutmaya çalıştım kucağımda gezdrerek uyusun dedim o da yok. Ayağımda sallıyorım ama yok dalmıyor bu uykuya arada açıyor gözünü çevreye bakıyor. Tavsiyesi olan var mı ? Tuvalete gidemez oldum artık