Merhaba güzel anneler bugün 2 aylık kontrolümüz vardı bebeğimin şu 1 haftadır sürekli her emmeden sonra mutlaka 2 3 kere kustuğunu söyledim doktorum kontrol etti ve bebeğimde reflü başlangıcının olduğunu ve bu dönemde her bebekte sıklıkla görüldüğünü söyledi bebeği reflü olan ve be yapıyorsunuz bu durumda hemen geçiyor mu bu durum lütfen yazar mısınız?