caretta Selam kizlar benim bu ay hamilelik suphem var adetime 5 6 gun falan kaldi fakat disim apse yapti yuzum sisti? Doktora gitmem lazim ama ya hamileysek diye endiseleniyorum? Sizce ne yapmaliyim gitmesem de iltihapli sis suratimla nasil dayancam?
S_x_w caretta dr a şüphenizden bahsedin..röntgen falan çektirmeyin en azından apse varsa antibiyotik falan yazar hamileyken de kullanılanlar var..geçmiş olsun