Merhaba canım ben de 1 aylık anneyim ilk süt o şekilde geliyor damla damla az doktorum bebeğin midesi o kadar çünkü süt başta az gelir demişti. Kafana takma, eğer bebeğin doymazsa zaten ağlar, yutkunmalarına bak yutkunuyorsa geliyordur, çiş ve kaka sayısından da anlayabilirsin. İlk süt çok önemli kesin emzir ama . Benim bebeğim küvezdeydi sağıp götürdüm damla damla verdiler.