Merhaba hanımlar kızım 3 ay 8 günlük ısrarla oturmak istiyor . Yattığı yerden dirsekleriyle kendini kaldırmaya çalışıyor. Kaldırıp oturtmayinca da basıyor yaygarayi. Kızıma tek bakıyorum daha önce hiç oturtmadim öyle bi harekette yapmadım bu günlerde bu durum çok zorluyor beni. Var mı benim gibi olan bana önerisi olan acaba?