Hepinize hayırlı akşamlar hanımlar bebeğimin bugün 7 ay kontrolü vardı ve kalbinde ufak bi üfürük duyduğunu söyledi doktorumuz kardiyolojiye yönlendirdiler gittik ekg falan çekildi ve kalbinde delik olduğu söylendi aşırı üzüldüm yıkıldım hatta ill kez böylesi bişey duyuyorum ilaç vs verilmedi 1 yıl sonra tekrar gelmemizi söyledi ama ben pek güvenemedim tekrar güzel bi hastaneye gitmek istiyorum ordu ve çevresi illlerde bildiğiniz güzel hastane ve doktor önerilerinizi bekliyorum