Gulcemom ben özele götrdum hic memnun kalmadm behcet uza götrdum sonra polikinlige inanırmisnz cok güzel ilgilendiler kilo boy herseyine bakiyolar ve beni dinliyolar tam bir doktor kafamda cnku 2 farkli bayana gittim ikiside ayniydi vee cok hastaydi kizim verdi ilac iki günde kendine getirdi ben mesela bir özel hastaneye gttim tamam ilgilendi muayenesi de iyidi ama bir kan tahlili istedim oda cocugumun vitamin degerlerine bakmak icin 250tl istedi sadece kaka tahlili ayri bir ucret mardinde yasiyordm özele gttim hep cunku oranin devleti hic iyi degildi ama izmirin behcet uz polikinlik cok iyi ben sok oldum bence burda özel hastane bana para tuzagi geliyor ayni seyleri yapiyolar ve polikinlikleri bombos sadece randevesuz bölum var acil gibi orasi kalabalik ama diger katlar bombos