Kullanıp memnun olan var mı acaba?
Ysg0 biz kraftin spin Signal olanını kullanıyoruz memnunuz
Ebruli101 kafası çok dik duruyor mu acaba?
Ysg0 nasıl yani
Ebruli101 uyurken kafası dik olduğu için başı düşüp duruyor mu?
Ysg0 illa ki hiçbir koltuk tam yatmıyor zaten başı hafif öne eğik oluyor uyurken
Ebruli101 anladım, teşekkür ediyorum 🙏🏻💐